torstai 5. tammikuuta 2012

Muutoksia

Elämässä on niitä aikoja, jolloin kaikki tuntuu tapahtuvan nopeasti. Tässä vähän tilapäivitystä liikkeistä, ajatukset seuraavat ehkä perässä, kunhan saan otettua esille ne lokeroista, johon olen yrittänyt ne varastoida kiireemmäksi aikaa...

Uusi vuosi sujui mahtavasti Ruurikkalassa Valmista Herralle tie! -uudenvuodenleirillä. Jumala lykkäsi vielä yllättävän käänteen ennen leirin alkua; Hän vahvisti haaveeni jäädä Ruurikkalan missionuorten keskuksen henkilökuntaan. Jo opetuslapseuskoulun alkupuolella esitin toiveen Jumalalle, että ellei Hän selkeästi johda minua toisaalle, Hän antaisi minun jäädä keskukselle. Näin kävi, mahtavaa!

Missionuoret on siitä erikoinen järjestö, ettei kenellekään n. 17 000 työntekijästä ympäri maailmaa makseta palkkaa. Se tekee työstä ennen kaikkea kutsumustyötä. Siksi tarvitsen teidän apuanne toteuttaa omaa kutsumustani. Jos koet, että haluat lähteä tukemaan työtäni keskuksella, kaikki rukoukset ovat enemmän kuin tervetulleita. Kannatustilini numero löytyy myös sivupalkista.

Kuten aiemmin kirjoitin, Jumala puhui minulle vahvasti roolista Mariana Jeesuksen jalkojen juuressa. Tällaiselle työmyyrälle tuon roolin opetteleminen ei tule olemaan helppoa, mutta toisaalta ymmärrän miten tärkeää aika keskuksella tulee olemaan. Haluaisin myös omistaa enemmän aikaa blogille ja ennen kaikkea ihmisille, jotta voisin palvella heitä Jumalan sydämellä.

Ensimmäisenä "oikeana työpäivänäni" Jumala alkoi nostaa sydämelleni asioita esirukouksesta. Oli mieletöntä kokea, kuinka täsmällisesti Jumala opetti minua tuosta aiheesta, oppikirjanani Raamattu. Esirukous tuleekin olemaan päätehtäväni keskuksella. Odotan innolla, mitä Jumala opettaa minulle kevään aikana.

Kolmen viime viikon aikana alitajunnassa on ollut teema päämäärätietoisuus. Olen halunnut oppia uusia taitoja, kuten laulamista, näyttelemistä, neulomista ja tanssimista. Uudenvuodenleirin aikana ymmärsin, että Herra on syystä antanut innon noihin kaikkiin uusiin juttuihin, tulen tarvitsemaan niitä.

Lohduttavaa on, että vaikka en aina itse pysy kartalla liikkeistäni, Hän pysyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti